or Check old trends :

Malaysia


Trend time: Sat Feb 21, 2015
Trend location: Hulu Langat / Malaysia
You are in page 1

Posts related

@_HimpunanLawak (HIMPUNAN LAWAK®) tweeted:

Bangla di Malaysia terlalu ramai sekarang ni, sehinggakan kita tak dapat nak bezakan mana Bangla, mana rakyat Malaysia. #ThisIsBanglasia

@yeahItsTrice_ (trice❤️) tweeted:

I miss Kanae & Laysia

Ads
@yeahItsTrice_ (trice❤️) tweeted:

Seen laysia at the outlets

@SwigMeetsWorld (SwigMeetsWorld) tweeted:

Pretty great view from our apartment in Kuala Lumpur, Malaysia #tbt @bookingcom #bookingyeah http://t.co/aVmeL52Com

@nelissahanim (nelly) tweeted:

got a great view here

@iSyafiqKyle (Tuck) tweeted:

Malaysia tak boleh makan Vietnam sebab org Vietnam pun cari makan kat malaysia . Hmmm

@fahmyvevo (Tengku Mahkota pamy) tweeted:

FMFA Singapore macam tak best je. Korang yang kaki dadah dah boleh standby untuk mati kat sana. Kasi FMFA datang Malaysia balik.

@NadzrinIqbal (Nadzrin Nadzer) tweeted:

"50 shades of grey diharamkan di Malaysia kerana boleh mempengaruhi remaja" http://t.co/DWUvN4um8N

@NoorIrwann (22 Februaryyyyyy ▲▼) tweeted:

" Setiap manusia pasti akan temui ajal oleh Allah S.w.t ." #Al-Fatihah kepada ulama Malaysia http://t.co/99ICPzDcAf

@azyshm (azyshm) tweeted:

"@budaxxhotcomel: @azyshm @BuletinTV3 xpayah lah...ape kene awk ni" saya nak satu Malaysia tahu bertapa cinta nya saya kat awak. Mmm

Copyrights / Terms of service / Privacy Policy

Trendogate is not associated or affilated or connected with twitter ©
Trendogate.com © 2015